Leta i den här bloggen

söndag 27 mars 2011

Mail från himlen

I morse fick jag två mail från Edvin. Först reagerade jag inte eftersom det var som det skulle. Sekunden efter hoppar hjärtat till för jag inser det sorgligt orimliga. Det är kanske dags att stänga hans hotmailkonto nu. Det känns inte så kul att nån skickar spam i hans namn. Jag kommer ihåg när han ville ha en egen e-postadress. Vi skapade den tillsammans och lösenordet var så där fånigt så bara ett barn under 10 år skulle gå med på det. När Edvin dog provade jag på vinst och förlust om det fortfarande fungerade vilket det gjorde. Jag hade alltid förutsatt att han bytt ut det. Detta bli ytterligare ett steg mot att inse att han är död. Där han är behöver man faktiskt ingen e-post längre.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar