Leta i den här bloggen

måndag 6 juni 2011

Bilder på Edvin

Bland det bästa och jobbigaste jag vet är att titta på nya foton av Edvin som jag aldrig sett förut. För några kvällar sedan hittade jag två som en kompis till Edvin lagt ut på fb (Tack:). Han var inte ens i fokus utan skymtade i bakgrunden. Jag kunde ändå inte sluta att titta på honom. Saknaden och insikten om att han varit mitt levande barn som jag tagit så för given och att han inte finns längre blev för en stund så överväldigande. Men som jag skriv så är det också bland det bästa jag vet. Det känns som om jag, för en kort stund, får tillbaka en liten bit av honom. Så om ni fortfarande hittar foton på Edvin så får ni hemskt gärna skicka till mig. Det räcker om det så bara är en hårtuss som syns (evalotta.glader@gmail.com).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar