Leta i den här bloggen

tisdag 14 december 2010





En sån här glad tomtenissa kan man få vakna upp tillsammans med på ett hotell i Stockholm. Jag måste förresten rekommendera Biz apartments där vi bor. Det är ganska stora och jättefräscha lägenheter på gärdet som inte kostar mer är ett litet hotellrum mitt i centrum. Det finns båda diskmaskin och stor TV med Bolibompa. Det allra bästa är dock att vi har fått låna gamla Scenicen av mina förändrar. Det är min gamla bil som jag skaffade när Edvin var 6 åt. När vi sålde den för några år sedan så köpte mina föräldrar den av oss. Den har nu tagit oss i skytteltrafik mellan lägenheten och mina föräldrar i Vasastan.




Här är förresten ett till glatt barn. Har fångade igår en orm på skansenakvariet. Gårdagens höjdpunkt var dock den två stationer långa resan med tunnelbana. Herman var lyrisk och vill köra tunnelbanetåg när han blir stor. Idag skall vi till Naturhistoriska och titta på dinosaurieskelett. Undra vad han fångar där.

Location:Stockholm

1 kommentar:

  1. Oj, vad stora barnen har blivit. Och lilla Astrid är så söt:)

    Anna

    SvaraRadera